Johanna Elvira Kristina Gustafson

suck..

Kategori: Allmänt

Ja ni, så här blir jag när jag sovit på dagen. Kunde inte låta bli, var såååå trött. Och nu är ALLT tråkigt.. Less på allt och alla, yay.. Hungrig på allt också.. Stoppade ner handen i en chipspåse som jag hade hemma och tröck i en näve med chips hahaha, sen kastade jag chipspåsen. Karaktär, javisst ;) hahaha! Hade jag inte gjort det så hade jag ätit upp alla, så jag räddade mig själv haha!

Måste man alltid vara på någons sida? Sist jag kollade så bestämmer jag helt själv..
Haha tur jag inte ska träffa någon idag.. Så jag får vara sur utan anledning ifred.. :P

Nä om man ska laga lite mat och bädda ner sig i soffan ;D Blir inge cykla idag, får räcka med timmen jag och mormor gick! :) Trött tjej som sagt.. Och fast jag gått ner 2 kg såååå.. Ja jag är lite sämst på att vara nöjd och glad ett längre tag, jag ska vara nöjd och glad SEN. ;)

Puss och heeeeej ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: