Johanna Elvira Kristina Gustafson

Tisdag

Kategori: Allmänt

Eftersom jag fick världens blåsa igår så blev det ingen promenad idag. TYVÄR! Men ska cykla lite snart så fort maten lagt sig tillrätta i magen ;)

Dagen har spenderats med Petra och Rasmus. De hämtade upp mig vid 11 så åkte vi ut till Gunilla och drack kaffe, sen plockade jag och rasmus blommor under tiden som de tog in hästar :) Sen åkte vi hem till dem så Rasmus fick sova lite och jag och Petra snacka strunt ;)

Färgade damens hår hann vi med också :) Sen vart de leka i lekpark :D

Wiiiii ;) <3 Du är grym med Rasmus gumman! Han är en underbar liten människa.

Nu paltkoma och Greys på TVn innan jag ska cykla tills mina ben skakar :P Hehe!!

 

Hörs då! PUSS

 

Kommentarer

  • Petra säger:

    hahahahahahahaha snyggt!!!

    Älskar hållningen ;)

    Du har väldans bra inflytande på ungen med lär jag säga.. Joooooooohanna <3

    2012-06-05 | 20:04:45
    Bloggadress: http://peetrah.blogg.se/
  • Jooohaaannnaa säger:

    Hahaha skitsnyggt ;) Ja men vi tycker ju om varandra! När det första han säger efter tuppluren är - Johaaanna hitta på något! , haha då smälte mitt hjärta lite ;) <3

    2012-06-05 | 21:31:18

Kommentera inlägget här: