Johanna Elvira Kristina Gustafson

Torsdag

Kategori: Allmänt

Sitter hemma hos mormor och har hunnit med en morgon promenad, kaffe och nu bleker vi hår. Ja inte på mig alltså. Men jag är bra sugen att ändra färgen i mitt eget hår också. Att jag inte ska vara mega blond det har jag allt förstått, trivs bättre nu när de är lite mörkare. Men sen om jag ska fixa så att jag blir lite mer ljus brun eller om jag ska göra mig lite mörkare i huvudet, det vet jag inte riktigt... Något förslag?

Imorgon är det vägning igen också, håll en tumme åt mig nu. Snart har jag nått mitt andra delmål :D -15 kg.. Men lyckas jag inte den här veckan så har jag iallfall en till vecka på mig. INNAN midsommar så ska jag ha nått målet, jag LOVAR!! Annars... Hmm.. Något straff tack? :D haha!

Får se om telefonen ringer imorgon också.. ;) Kanske.. Kanske inte..

Vi får höras sen!



Puss och kraaam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: