Johanna Elvira Kristina Gustafson

Borlänge

Kategori: Allmänt

Haha jaaa.. Alltså de var inte våran dag idag :P Jag kom hem med ett par vita skor iallafall.. Och de var de de :P Hoppas min garderob gömt undan nå snyggt åt mig tills på fredag... :D Så kan de gååå...

Ställde klockan och gick upp och promenerade min vända innan borlänge, ganska duktigt tycker jag själv ;) haha!! Fortfarande håll helt utan något i kroppen, suck de är lustigt de :P Men annars gick de bra. Inga benhinnor och inga hålfotar som strulade ;) De här går ju finfint!!

Sallad vart de i borlänge och en slät kopp kaffe. Inge fusk inte ;) trots att Sofia satt mitt emot mig och åt en brownie med grädde.. Frestarn!!

Får se om jag åker med hem till mamma eller om jag skickar med Viktor den hemmagjorde äppelmosen :) Skulle helst vilja kliva ner i sängen och inte gå upp mer idag. Totalt slut är jag :P

Hörs!
Puss

Kommentarer

  • Helene säger:

    Vart går du någonstans? :)

    2012-03-28 | 20:11:56
    Bloggadress: http://helenewiklund.blogg.se/
  • johanna säger:

    upp till grytnäs kyrka, ibland runt sibirien annars en annan grusväg tillbaka :) tar 50-60 min.

    2012-03-28 | 20:20:05

Kommentera inlägget här: