Johanna Elvira Kristina Gustafson

Eftermiddag

Kategori: Allmänt

Mm jag somnade en stund på eftermiddagen men de var de värt :p Orkade inte hålla mig vaken haha..
Men när jag vaknade tog jag på mig promenad skorna, 60 min vart de jag som bara skulle ta en liiiiten vända eftersom jag är öm överallt haha.. Meeeen så kan de gå ;)

Det är himla trevligt att gå med musik äntligen igen iallafall, man blir verkligen taggad då ;)

Music please!

Nu längtar jag tills imorgon!!! Får först bli en vända på stan ialllfall och promenad lär jag verkligen ta imorgon då de ska intas onyttig dricka ;) Haha!! Hoppas VERKLIGEN på en toppen kväll!!!!! Det förtjänar vi! :love:

Hörs imorgon en vända!

Puss

Kommentarer

  • sofia säger:

    haha de förtjänar vi verkligen :D pepp pepp pepp :)

    <3

    2012-03-30 | 07:27:31

Kommentera inlägget här: