Johanna Elvira Kristina Gustafson

En bra söndag

Kategori: Allmänt

har det absolut vart :) började med att städa lite och göra ren ugnen osv.. Sen kom mina bröder och hämtade mig och vi åkte ut till pappsen och drack kaffe i solen :) Sen åkte de hem och jag följde med pappa till faster i fors för lite mer kaffe :) Seeeeen skkjutsade pappa mig till mamma där jag fick dillkött :D  Muuums!! Hjälpte mamma att plocka upp lite böcker i hennnes fina nya möbel.. Som sagt tänkte  visa hur fint hon fått i ett inlägg lite senare när jag tagit lite fina bilder på allt! Skitfint blir det iallfall, så ni vet ;)
Sen kom Krobbe förbi en stund så fick skjuts hem och nu ligger jag här och kikar på BB :D

Imorgon ska jag träffa Sofia <3 Det har vart så mycket nu sista tiden så vi har knappt hunnit ses :( Skärpning!!

Och på tisdag kommer mormor och Lennarth hem igen, från Egypten :) <3

Hörs imorgon!
Puss :love:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: