Johanna Elvira Kristina Gustafson

:/

Kategori: Allmänt

Jag är på så dåligt humör att jag vill skrika.. Jag ORKAR inte med saker. Sluta fråga mig!! De flesta i min närhet vet om min sjukskrivning men många skiter i vad det egentligen betyder, att jag inte orkar med för mycket saker. Och jag kan inte säga nej många gånger.. Jag är inte hemma för att jag vill eller tycker det är roligt. SÅ NI VET!! Jag önskar att jag hade ett brutet ben istället, så jag kunde peka på vart felet är, då skulle ingen be mig springa..

Idag är skit, min energi är helt slut och kl är inte ens 2. I vanliga fall brukar min energi ta slut vid 6 tiden ungefär :P

Jag ska ut och gå med mormor och hoppas på att jag blir på bättre humör sen haha..

Imorgon ska jag till läkarn sen åker jag, pilla och sofia till borlänge en vända.

Puss och hej

Kommentarer

  • pillerullan säger:

    Fy för sånna skitdagar! men imorrn ska vi njuta av solen och borlänge stad! ÅHHHHH FAAAAN nu ser jag att det är tågstopp på min väg hem......... där blev just min dag förstörd! ses imorrn!

    2012-03-27 | 16:38:47
    Bloggadress: http://pernillamalmquist.blogg.se/
  • Johanna säger:

    haha ja men verkligen, men nu efter promenaden fick jag energi och är glad tjej igen ;) Så lite som behövs!! :) åååh stackars dig!! :(

    2012-03-27 | 16:44:56

Kommentera inlägget här: