Johanna Elvira Kristina Gustafson

:)

Kategori: Allmänt

Så nu vart jag gladare och piggare. Promenad och tid med mormor löser de mesta ;) 50 min vart de idag, kan ju säga att min tränings dagbok ser riktigt bra ut ;) Woopwoop! :D haha!! Inge ont i benhinnor eller fötter idag, sååååå skönt!!! Älskar mina nya skor :D


Haha men däremot har jag en fundering. Hur jag än äter och dricker innan promenix får jag ALLTID håll. Det slår aldrig fel haha! Tips mottages??!! Vore väl skönt med EN enda promenad utan ont nåågonstans kan man tycka haha!!

Nu ska jag tvätta lite träningskläder :P Har bara ett par byxor som jag går i, men dom lär tvättas NU :P

Imorgon ska jag gå upp tidigt så jag hinner ta en promenad med mormor igen innan Borlänge med tjejorna. Läkartiden vart flyttad tills på torsdag så då hinner jag ju gå innan istället. Behöver lätta samvetet inför freeeedag då de smäller!!! Är ju inte så nyttigt med öl precis :P Och lördagen har jag en svag aning om att jag inte kommer orka ta mig ut på någon promenad... ;P

Gulle Viktor kommer att hämta oss på natten/morgonen iallfall! Han är bäst!!! :love:

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: