Johanna Elvira Kristina Gustafson

Fredag! :)

Kategori: Allmänt

Hejsan!!
Idag så har jag vart snäll storasyster åt Gustav! Jag gick dit för att jag skulle släppa in en tele gubbe någon gång under dagen, men han kom ganska snabbt och det gick bra :) Passade på att diska lite och hänga tvätt ;)

Sen fick jag sms utav världens bästaste mormor i hela världen ;) Jag har fått en cykel :D !!! Helt perfekt nu till sommaren och allt!! Passar underbart bra in i mitt nya motions liv haha!! Dessutom fick jag papper om tjej-milen som vi ska springa :D Jag mamma och mormor, kanske att Evelina vill följa med också...? ;D

Men annars så känner jag mig liksom lite hängig idag, ont i halsen dessutom.. :( Bara det inte är förkylning på G nu när jag är så duktig med mina promenader. Men håller mig stilla idag utifall för jag vill verkligen inte ha nått sånt skit!!

Ska CYKLA ner till mamma lite senare och äta mat iallfall :) Lax, potatis och kall sås har jag hört det ryktas om!! Imorgon Blir det IKEA, som sällskap.. För min plånbok är då så tom som de bara går, usch.. Dyrt att fylla år minsann och det drabbade hela månaden :P Haha!!

Ha en bra fredags kväll alla fina!!
Puss :love:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: