Johanna Elvira Kristina Gustafson

Frrrrrreeedag!

Kategori: Allmänt

Vaknade vid 9 och plockade lite innan Pernilla kom för en promenad :) Vi gick till mammas jobb och sen vart vi ute och gick 1 och en halv timme :P Duktiga var vi. Det kändes verkligen lätt och skönt idag. Om man då bortser från att någon sömn i mina skor gått sönder så jag fått en blåsa. Insåg att jag måste ha nya skor eftersom jag verkligen vill kunna gå ofta. Så hörde av mig till min älskade lilla pappa ;) Han och mamma betalar hälften, vilka toppen föräldrar man har!!

Hos mamma vägde jag mig :D -2 kg. Jajjemen det funkar!!!! SÅ skönt att få bekräftelse, känner mig mer taggad än någonsin!!!! :D Jag gör rätt, det är så sköööönt att få veta det. Och tacka fan för det haha jag gör verkligen allt jag kan utan att vara extrem :)

Så med nya skor och en ny mp3 så ska jag fasen göra underverk ;) Wiiho!! Valde till och med bort en välbehövlig klippning för att jag vill det här så mycket!! Ni kan aldrig tro hur mycket jag vill det här!!

Träffade Sofia och Pernilla på stan efter en skön dusch :) Snacka, shoppat och ätit sallad. Vart som sagt en mp3 så jag får lite sällskap när jag går själv ;) Det gör såååå mycket med bra musik i öronen när man går! Så en rosa liten billig mp3 och leggins vart det! Känner mig duktig ;) Fanns så mycket fint... Suck :P Hehe men ovärt att köpa fina kläder om jag ändå inte kan ha dem i sommar ;) Höhö!! Hoppas vi på!!! Har ni några bra låtar att tipsa om så gör det JÄTTE gärna, jag har inget minne och kommer aldrig ihåg vad de bra låtarna heter haha..

Lax, potatis och pepparots röra får de bli ikväll. Om jag orkar, helt SLUT som artist!! :P



Hörs kanske senare! Puss på er!!! :love:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: