Johanna Elvira Kristina Gustafson

Hejsanhoppsan!!

Kategori: Allmänt

Jag är så dålig på att uppdatera nu, men det känns som om att jag är på språng hela tiden :P

Idag vaknade jag och åt min lilla frukost och tog sen en promenad och stannade till vid mormor. Jag måste bara få gnälla lite, alltså FYYY FAN för mina helvetes skit benhinnor!!!! När man kännar att det finns energi och så mycket vilja men att det inte går att gå pga benihinnorna.. Det är inte rättvist!! Men det går inte att förklara för någon som inte haft problem med dem.. Sen går jag ju omkring med massa övervikt, det är klart att det är tyngre för mig än för en lätt människa. Och hur ska man kunna bli lätt om man inte kan gå?? De ni, har ni svar så hör av er ;) Jag har ändrat min kost och nu behöver jag motion. Visst jag har rört på mig varje dag nu ett bra tag, men jag vill kunna röra mig mer och längre tid.. :( För jag har bestämt mig, och jag vill. Jag ska!

bara så ni vet de ;)

Im on My Way!!!!

Men som sagt, man kanske skulle ta och skära ut lite benhinnor??? :D

Nya skor ska jag köpa och sen ska Karro visa hur man tejpar :) Sen liniment.. Så de löser sig nog ;)

Puss :love:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: