Johanna Elvira Kristina Gustafson

helgen

Kategori: Allmänt

Helgen har som ni kanske märkt bestått utav att fixa i mammas lägenhet, de blir sååååååååååååååååååååå FINT!!!! Ska visa alla fina bilder när de blir mer klart ;) Har så ont i kroppen efter den här helgen :P haha herregud så vi jobbat på bra :D Allt har gått smidigt och bra tills idag :( Stackars Gustav karvade sig i fingret med en kniv så de vart blooood överallt! Vi åkte hem till Åsa och Christer och limmade i fingret och tejpade en massa, dock blödde det igenom :( Hoppas han kan jobba i veckan ändå!!

Pratade med min bästa pappa idag, och kanske kanske blir de så att jag får ta hans nya soffa och han min :D Det skulle bli HIMLA snyggt kan jag lova ;) De har ju massa djur och han har köpt en tyg soffa, inte så bra.. Min i skinn skulle nog passa bättre för den sakens skull :)

Man blir ju inspirerad och vill göra om lite nu när man ser så fint mammsen får :D Men har redan planer på vad jag skulle vilja fixa och kan tala om att pappas soffa skulle passa PERFEKT då ;) :love:

Imorgon blir de SOVA, vila, städa och motionera :) Snart invägning igen, im going strong ;) I hope... :D Vart ju en deeel fusk förra helgen då jag fyllde... :/ Men håll en tumme för mig, för det vore inte mer än rättvist att jag gått ner en massa, så duktig som jag vart alla andra dagar ;) Hehe!!

Sov gott! Ska kika klart BB sen blire nattti

Puss :love:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: