Johanna Elvira Kristina Gustafson

Idag kom våren!

Kategori: Allmänt

Vilken underbar dag det vart :)
Först promenerade jag i en timme, varmt utan blåst ju :D Sen kaffe hos mormor innan jag traskade hem för att duscha av mig vilket var gaaanska välbehövligt efter den där prominixen :P Sen kom Sofia på lite kaffe! Stackarn har ju gått och fått tandont så hon hade ajj ajj!! :(
Seeen kom Sara E ( ej kusin ) och hämtade upp oss så åkte vi och fixade klart hennes pannband som hon stickat ;) Duktig som bara den var hon!!
Och efter det vart det en vända till Franzens innan en kaffe på stan :)

Jag håller på att sticka en liten väska som jag ska ha kring halsen så köpte en knapp och läder band ;) Hoppas bli klar imorgon så då får ni se bild :D får se om de blir en hit, då kanske de blir såna jag stickar nu istället för pannband :D haha..

Mätt och nöjd ligger jag nu i sängen och känner mig helt slut..

Ska väl väga mig snart också.. Det går så himla sakta neråt ( tror jag ) när man går ner på "rätt" sätt.. :( Behöver lite resultat och lite peppning nu känner jag... När man äter rätt och motionerar men ändå känner att det inte händer såå mycket som man vill, ja då är de tufft ska ni veta.. Fan vad jag vill bli snygg, smal och må bra!!!!!! ;)

I solen i väntan på SÖTSara!!

:love:

Hörs imorgon!! Hoppas på mer energi då!!!

PUSS :love:

Kommentarer

  • Sara säger:

    PEPP PEPP!!! TAGGA TAGGA!! Fixar du Johanna, hakar på i elljusspåret:)

    2012-03-21 | 21:28:35
  • Johanna säger:

    hahaha du är bäst Sara!!!

    2012-03-21 | 21:30:36

Kommentera inlägget här: