Johanna Elvira Kristina Gustafson

Lördag

Kategori: Allmänt

Pust nu ligger jag i sängen äntligen :P Vart trött idag! Vaknade vid 9 ca och gick ner till mamma som fixat frukost åt mig. :) Fy satan vad ont jag fick i benhinnan idag :( Jag och mamma myste i hennes soffa innan vi gick ner till team sportia och provade skor åt mig. Jag trodde att jag fått tag i ett par som passar mina konstiga fötter men är inte övertygad om det längre efter att gått i dem ett tag inomhus. Jag får så ONT under foten, fot valvet.. Jag är så plattfotad och har alltid svårt att hitta motions skor.. Så ska prova dem lite till hemma innan jag bestämmer mig, vart så nedstämd.. Tänk att det alltid ska vara något. Jag fick även en rosa jäääääätte fin vindsjacka för blåsiga dagar och en turkos underställs tröja :D Snyggt som attan men orkar inte fixa bilder :P

Vi fick lunch hos mormor innan vi åkte ut till Rudö för att packa mer grejjer som skulle hem till mammas lägenhet. Så nu har vi kört prylar och en säng :)

Var som sagt jätte slut i skallen så åkte hem och fixade käk istället för att åka hem till mamma.. Så nu ligger jag här i sängen och klockan är 21. Kommer somna tidigt :P

Får se om jag ska ta en promenad i mina gamla skor imorgon eller om jag ska vara stilla imorgon också.. Vi får se hur fötter och benhinnor mår..

Ha så kul alla ni som ska festa, jag spar mitt till nästa helg ;)

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: