Johanna Elvira Kristina Gustafson

Lördagskväll hos mamma

Kategori: Allmänt

Vart en jätte mysig kväll hos mamma med bröderna, tacos och melodifestivalen :) har skruvat ihop hela hennes tv möbel nu, ojojoj.. Ni kommer förstå när jag visar bild, vilket jobb :P Men snyggt vart de :) Tur jag är så teknisk, eller hur mamma? ;) haha!

Igår hade Gustav och Wiktor fest i lokalen bredvis mig så höll Viktor sällskap som dörrvakt ;) Haha.. Jani, vilken kväll.. Men gulliga kompisar de har han allt :)

Mmm sen var jag och vägde mig igår.. Jag var SÅ nära på att bara gråta men vart tjurig och trevlig istället ;) haha.. När man gör allt rätt och dessutom motionerar fast det gör så inihelvete ont HUR JÄVLA RÄTTVIST ÄR DET att gå ner 0.4 kg?????? Jag blir på riktigt så himla jävla ledsen, det är så orättvist, allt med den här skiten är orättvist JAG VET men ändå.. INGEN som inte gått igenom samma sak kan omöjligt veta vad man går igenom hela tiden, konstant.. Och jag har ändå alltid vart överviktig så jag vet inget annat.. Men det är orättvist, det kan jag meddela.. Om jag vore beroende av godis, läsk eller annan skit så vore det en annan sak ( kan jag tro ) men när man alltid har vart medveten om kost och vad man ska äta, visst unnar man sig, men när man på papper inte gör STORA fel och alltid kollar fett halt i produkter osv.. När det då ändå inte går som man vill, tycker och borde.. Då vill man gråta..

En enda önskning har jag.. Och det är den här, låt mig få gå ner tills jag är nöjd.

Det vore himla sjukt skönt att inte behöva tänka på hur man ser ut och fundera på -hmm tänker den att jag ser tjock ut nu? Att slippa ha ont så fort man motionerar sig lite.. Att kunna ha de kläder man vill och inte det som gör att man ser smal ut och passar min kroppsform.. Att slippa skämmas för något jag redan mår så dåligt över.. Ja just den punkten.. Att slippa skämmas.. Fattar ni att man skämms för något man samtidigt inte alls tycker sig ha förtjänat.. ;) SUCK!!!!!!



Men bara så ni vet!!!! Jag ger inte upp, nu är det fanimig MIN tid och tur...
Men liksom... 0.4kg på över 2 veckor....  :´( Dietist mamma säger att det är för att jag äter för LITE, få ihop den ekvationen ni om ni kan!!!!!! Ännu mera orättvisa :P hahaha..

Vad mer... Hmm... Nää inget alls, orkar inte gnälla mer nu ;) haha!!
Jag är så tjurig nu, jag känner det själv.. Jag bara ORKAR inte :P Haha..

SOV GOTT!!
Puss :love:



Så löjligt men så sant.. Det är hela tiden det.. Men som jag sa, ni fattar inte mina fina underbara smalisar ;)

Kommentarer

  • Karin säger:

    <3 finns hör jag om du vill ha någon att motionera med eller äta en sallad med ;) puss

    2012-03-11 | 09:49:46
    Bloggadress: http://karinmyhr.blogg.se/
  • Johanna säger:

    Detsamma :)

    2012-03-11 | 21:32:11
  • sara säger:

    Vi måste göra klart mitt band Johanna. Tar gärne en promenix med dig=) Kraam

    2012-03-13 | 19:55:27
    Bloggadress: http://saramikaelaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: