Johanna Elvira Kristina Gustafson

Mamma mys!!

Kategori: Allmänt

Vart de ikväll!!! Hur underbart är det inte att kunna cykla hem till mamma på kvällen och sen cykla hem igen :D !? Jag tycker om att ha mamma närmare iallafall det kan jag säga, sen är de så klart tråkigt också på vissa sätt. Men man ska ju se det positiva i det hela, och det tycker jag verkligen att det är att få åka hem till mamma och äta mega god mat och sen mysa i soffan :)

Jag cyklade upp för hela månsbo backen.... haha astma hejhej!! Men jag gjorde de iallafall :D haha inte så stort för er kanske men för en tung tjej så är de minsann de ;)

Haha och appropå cykla.. Jag har blivit FEG!!! Mamma ska köpa en hjälm åt mig :D hahaha!! Kändes mer som om att hon kunde få köpa en hel dräkt åt mig men de får duga med en störtkruka :D Så skratta på ni när jag kommer svischandes förbi, men hjärnan ska man vara rädd om ;)

Imorgon blir det som sagt IKEA :) Ska bli riktigt mys trots tom plånka :) Så nattinatti på er sötnosar!! :love:

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: