Johanna Elvira Kristina Gustafson

Måndag

Kategori: Allmänt

En bra måndag, startades med lite plock hemma! Sen gick jag hem till mormor och vattnade lite, efter det kom Sofia och Julia. Vart en långprommis med dem och Arne :) Det gick faktiskt bättre än jag trodde med mina benhinnor, bara lite ont ;)

Har ni sett vad underbart??? Det växer blommor hemma på mormors gård :D

VÅÅÅÅR!!!!

Vädret idag har vart helt underbart!! :love:

Nu har jag tvättat och diskat här hemma! Har även lagat skiit god mat, en köttfärs sås med paprika, vitkål, vitlök, purjolök och  morötter i ;) De ni!!

Imorgon blir det möte på Arbetsförmedlingen, givande får man hoppas på! Hoppas även på fint väder imorgon!! Imorgon kommer Mormor heeeeem!!! :love:

Nu ska jag kika TV innan det blir sova...

See ya!

Pusssss :love:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: