Johanna Elvira Kristina Gustafson

Och det vart Tisdag :)

Kategori: Allmänt

Promenerade ner till stan för möte på arbetsförmedlingen. Det blåste och jag som redan hatar att gå över den där skit bron :P haha, men jag överlevde.. Så ni vet.. Sen hämtade Pappa upp mig och vi begav oss ut till knutsbo och gick på promenad i skogen, raaaackarns vilket lokalsinne vi har, går inte att förklara.. Men vi gick in på ett ställe och virrade runt i skogen en timme och sen kom vi tillbaka PRECIS vid pappas hus haha :D Grymt!

Sen vart de banan och vatten i solen och senare käkade vi lite innan han skjutsade hem mig :) :love:



Älskar att gå i skogen! Det är som om att ingenting annat spelar någon roll där, det är okej att bara vara..

Imorgon tänker jag besöka mormor!!!! :D En vecka utan henne är en konstig vecka.. :)

Nu blir det DH :D

Pusss :love:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: