Johanna Elvira Kristina Gustafson

oooooooooghhhhhhhhhhh

Kategori: Allmänt

hahaha... åh gud.. Jag är lite trött och sliten... lite... Sen har jag ett hemskt minne av att vi var in på statoil och köpte massa mat som jag vräkte i mig sådär vid 5 snåret.. TACK gulle Viktor som kom och hämtade tre packade sjukt roliga tjejer ;) haha LOVE U!!! Lite konstigt de var att se snö igen då förresten! :P

Vill ne se lite bilder från igåååår :) ??







 

Det var allt jag hade nu :P

Åååh jag e så hungrig nu men jag har bara massa trrråkig nyttig mat hemma :P haha!! Jag vill äta allt onyttigt som finns idag.. Men de kanske inte är så smart ;) Få se vad de blir men de lutar åt att jag måste gå och handla :P NÅGOT onyttigt tänker jag minsann äta idag bara så ni vet ;)

Puss på er alla fina och hoppas ni inte ät lika slitna som jag är idag;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: