Johanna Elvira Kristina Gustafson

Söndag med hela familjen :)

Kategori: Allmänt

Började dagen med att pappa kom och hämtade mig så vi handlade lite. Sen åkte vi hem och det vart kaffe innan en skön skogspromenad på en timme :) Underbart i skogen som sagt.. Sen kom Viktor och Gustav. Pappa gjorde Janssons frestelse och ägg. Jag rullade köttbullar och skalade av en grillad kyckling, gjorde sallad och paj-deg. Gustav gjorde kyckling paj och Viktor fixade pappas dator och dukade ;) Team-work!!!! Haha så vi åt en himlans konstig lunch ihop hahaha men gud såååå gott de var ;)

Sen kikade vi skidor och umgicks :) Efter det åkte jag och Gurra hem till mamma och skruvade möbler.. Jag börjar bli trött på att skruva nu :P Dessutom gör jag alltid illa mig lite varje gång så mina händer blir så fula haha :P
Mamma gjorde kål-pudding såååå fick kvällsmat där ;)

Nu ligger jag hemma i sängen och kikar BB. Imorgon ska jag iväg och prata, kolla upp mina öron och lämna in papper.. Mindre kul dag..

Älskade älskade familj :love:

Finns inga bättre.. :love: Vad skulle jag inte göra för dem..

 

Igår var jag och mamma på IKEA hela dagen, kom inte hem till min säng förens sent.. Så vart tyvär inte att fira Karin heller.. Men eftersom jag håller på att få öroninflamation så var det nog lika bra..

Hörs imorgon!!
PUSSSSS :love:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: