Johanna Elvira Kristina Gustafson

STORHANDLAT

Kategori: Allmänt

Jag och Viktor brummade till Willys och stoorhandlade :D Nu finns de massa nyttigheter i min kyl och frys, känner mig rik :D hahaha... Lättnad är det verkligen när det finns fullt med mat hemma! Och vet även att Viktor har massa mat hemma ;) Haha fattiga syskon är vad vi är ;) :love:

Imorgon ska jag promenera och sen träffa Sofia för en vända på stan. Jag måste verkligen köpa ett par svarta leggins, mina är helt hålig :P haha!! Det är mycket jag måste köpa men lite jag kan :P Prioritera bör man annars dör man! ;)

Men det finns så mycket fint nytt nu som jag vill ha! Butikerna är fulla med fina vår kläder och alla skriker dem -Johaaaannaaa köp miiig! Men jag lär ju vara bestämd, det gåååår inte :P Skor måste jag ju också ha nu snart.. Och vår jacka.. Och något snyggt tills den 30e.. Suck, hur ska detta gå? :P haha.. Jag får återkomma imorgon om vad som fick följa med hem. Hoppas jag bara skriver ett par svarta leggins... (a)

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: