Johanna Elvira Kristina Gustafson

Torsdag och ännu mer solsken!

Kategori: Allmänt

Vaknade i bra tid för att vara jag, trots att jag somnade sent. Men det är som vanligt det, att koppla av och bara somna är tydligen inte min grej. Men iallfall så vaknade jag i bra tid, åt min musli och tog på mig promenadskorna. Gick en timme och solen sken, fåglarna kvittrade, fjärilar överallt och det kändes BRA :) Inte så ont i fötter och ben idag så därför vart det en riktigt bra promenad. :)

Solglasögon PÅ :D

Som sagt jag älskar verkligen skogen!!! Det är så fridfullt!! Dock hade jag musik i öronen idag, men lugnet infinner sig alltid ändå :love:

Haha som sagt det var fint väder och riktigt varmt.. Såååå man blir ju så himlans snygg efteråt :D haha jag matchar ju sport-bhn iallafall ;)

Så dagens motion avklarad och samvetet lättat ;) Jag har dessutom fått peeengar idag så en sten har lättat, som varje månad haha.. Köpte med mig lite soppa och cyklade till Sofia :) Vi kikade på Twilight och hade en riktig mys eftermiddag!

Såna här dagar behöver jag fler av. Dagar då allt inte känns helt åt helvete utan det känns faktiskt helt okej :) Man ska vara nöjd med det lilla och det är jag absolut. Men jag blir förbannad när folk gnäller och klagar på SKIT saker, lägg av med det och öppna ögonen för vad NI har. Jag skulle aldrig gnälla på mina skor till någon som inte ens hade skor, fattar ni? Man får välja vad man gnäller om och tänka på till vem ;)

Funderar på om jag skulle lyxa till det, nu när jag fått pengar, och cykla ner och köpa mig den där salladen från ICA :D Ska tänka på saken, jag har ju ändå en mega god gryta färdig att värma som står i kylskåpet :)

Hörs sen!

PUSS :love:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: