Johanna Elvira Kristina Gustafson

Torsdag

Kategori: Allmänt

06.15 ringde klockan och vet inte hur länge sen de var jag gick upp så tidigt. Jag brukar ju ha lite problem med sömnen så det står liksom aldrig på kartan att jag ska gå upp så tidigt. Men idag ringde klockan då och som tur var så somnade jag tidigt och har sovit hela natten för en gångs skull. :) Cyklade till sjukhuset för prat med underbara Yvonne, hon ger mig verkligen energi! Jag förstår inte att genom att prata med underbara Yvonne så lär jag känna mig själv så otroligt mycket!! Hon är verkligen underbar!
Något som jag tycker är jobbigt och som vi pratade en del om är hur jobbigt det är för mig att kopplas ihop med en sjukskrivning och samtidigt behöva försvara det för alla omkring, när jag faktiskt skäms över den själv. DET är jobbigt vill jag lova.. Det är inget jag väljer liksom..
Dessutom sålde jag ett pannband till henne idag :D Fick beröm för mitt egna som jag hade på mig sist sååå hon vill köpa ett och visst fick hon det. Nog för att jag mer än gärna ville GE henne ett men de var inte på frågan :P

Sen träffade jag den nya läkaren. Sjukskrivningen fortsätter på 75% tills vidare.. Så nu vet ni de!

Sen gick jag in till mamma.. ;) 6 dagar sen jag vägde mig och tamigsjutton nu har jag gått ner 6 kg sammanlagt :D !!! Känns helt underbart, sen får kilona gärna sticka iväg fortare de skulle ju inte göra mig något ;) Men får försöka ha tålamod! Det SKA ju gå sakta neråt för mig så.

Imorgon då jäklarns ska jag unna mig iallafall ;) Öl tror jag att det blir, men funderar ändå på att köpa light öl. :)
Som jag sa till Sofia igår och som många kanske redan vet, min högsta önskan och dröm har alltid vart att gå ner i vikt och att vara "smal". Så därför blir jag kanske lite extrem, men nu när jag ÄNTLIGEN har hittat motivation och styrka att faktiskt göra så att min högsta dröm går i uppfyllelse, ja då tänker jag inte sluta!! Hoppas allt det håller i sig!!

Imoron var de ja, haha jag flyger iväg lite här :P Då ska vi snygga till oss och gå ut i Borlänge! Det kommer bli toppen toppen! Önskar man hade nå skitsnyggt att ha på sig bara men men. :)

Im moving on!

Hörs!

PUSS :love:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: