Johanna Elvira Kristina Gustafson

:D

Kategori: Allmänt

Känns såååå skönt så ni kan inte förståååå!! ÄNTLIGEN mår benhinnor bra och förkylningen gick snabbt över så träningen är på G igen!! Gått en långpromenad och nu cyklat 2 mil framför TV´n :)
Nu har jag stått still på vågen i 2 veckor! Så håll en tumme för att min kropp håller sig frisk nu så att jag kan nå mina mål snart :)

Är lite rädd för att pressa kroppen lika hårt igen eftersom att jag vet vad som kommer då.. Så ska försöka ha vilodagar osv.. Men samtidigt så vill jag börja jogg-träna igen eftersom tjejmilen närmar sig med storm steg! Men jag lär nog acceptera att jag lär lyssna på min kropp bättre! Så joggningen får vänta, nu kör jag promenader och cykling som konditons träning! ( Tills jag tappat lite mer kg )

Men det känns JÄVLIGT bra nu!! Det är konstigt att det kan gå så SNABBT att bli beroende utav träning!? Från att inte röra sig alls i princip till att må dåligt när man har en vilo-dag ;) haha!!

Så här ser min dröm kropp ut på ett ungefär!


Men jag är fullt medveten om att jag nog inte kommer hamna riktigt där ;) Så detta är vad jag siktar mot och i mina ögon är denna kropp vråålsnygg!! :)

Och jag kommer få slita arslet utav mig för att komma dit! MEN inget är omöjligt och jag SKA och jag KAN ;) Just so u know ;)

Nu blir det duuuuscha och sen kika Tv innan sova! Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen! :)

Puss hej!

Kommentarer

  • miika säger:

    Kul att du fastnat för träning, finns inget bättre välbefinnande, önskar dig lycka till i massor, du klarar det :) puss

    2012-05-28 | 22:36:25

Kommentera inlägget här: