Johanna Elvira Kristina Gustafson

Dålig uppdatering!

Kategori: Allmänt

Ja det har blivit lite dåligt uppdaterat den sista tiden. Vart på upptåg med Karro och Peder, men tänkte skriva mer om det imorgon. :)

Iallafall så har jag inte rört på mig på tre dagar. Benhinnor som strular så jag är glad att jag haft dem där tokstollarna att umgås med haha, så tiden flugit iväg ändå. Vart ingen vägning den här veckan eftersom mamma vart till Gotland. :)

Imorgon tänker jag dock prova att gå igen! MÅSTE få röra mig nu, jag mår INTE bra när jag inte kan göra det.

Världens bästa mamma kom med två presenter till mig idag!!!! Ett vätskebälte som jag bara måååååste ha i sommar!!! Heeelt underbart! Ville ut och gå långt på en gång så jag får prova det hahaha ;) Sen fick jag en parfym, Clean, som luktar så gott att jag svimmar typ! LÄNGE velat haft en Clean parfym och nu haaaar jag de!! TACK världens bästa maaammmiii! <3 ( sprutade på mig lite parfym NU innan jag gick och la mig, SÅ gott luktar den! Fräschaste parfymen som finns!! )

Nu ikväll har vi fått underbart god mat av mormor och Lennarth! Moster och kusin är hemma på en snabbvisit! <3 och mamma kom med färsk sparris från Gotland som var det godaste på länge! Riktig lyx middag vart det med grillat och potatisgratäng. :)

Nu blir det sängen! Helt slut sen rödvinsdricka och TP igår :) ( Karro vann, så ni vet )

Nattinatti gullisar ;)
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: