Johanna Elvira Kristina Gustafson

:)

Kategori: Allmänt

Igår gick jag en lååång promenad efter helgens fuskande :) 2h ganska precis tog det. Sen gjorde jag liksom inte så mycket mer den dagen haha :P
Idag så gick jag hem till Malin i Nordanö och tillbaka, 45 dit och 50 hem :) Solen är ju framme men det är liksom inte så varmt och skönt ändå :( Fast jag blir ganska svettig ändå haha..

Nu ska jag tvätta, laga lite käk och sen försöka ta mig ut igen :) Jag känner att jag har en massa energi så tänkte ta till vara på den, om den inte försvinner vilket är ganska stor chans att den gör om jag sitter här så hejdå :P haha

PUSS

Kommentarer

  • sofia säger:

    snyggjävel ;)

    2012-05-08 | 16:37:51
  • Johanna säger:

    det är fult att svära men okejdå, du kan va en duu mää!!!;)

    2012-05-08 | 19:17:37

Kommentera inlägget här: