Johanna Elvira Kristina Gustafson

Helgen!

Kategori: Allmänt

Jag är som sagt sämst på att uppdatera just nu, men de har vart full fart eller ingen fart alls :P Har haft feber och skit i värmen minsann.. Men i torsdags fyllde Viktor år och i fredags hade han lite fest. Men de vart lite mycket fest för han hamnade minsann på akuten med dropp han den skiten.. Livrädd syster som stod med tårar i ögonen och höll en utslagen Viktor i handen, AJJAJJ på dig!!! USCH för att se han där säger jag bara.
Men måste få säga att både Viktor och Gustav har väl helt underbara vänner :) ( ja jag med förstås )

Igår umgicks jag med Mamma hela eftermiddagen och kvällen. Sen kom en kollega till mamma så vi satt och smuttade på lite rosé vin och åt kycklingspett med sallad till. Sen såg vi på eurovision och njöööt! Lovely! <3

Men idag har vi firat mors dag. Mini-golf i solen och sen pasta sallad och rabarberpaj :)
Sen räknade vi ut BMI vid matbordet och det slutade med en långpromenad med Viktor ;) Benhinnorna känns bra igen!!!!!!!! LOVE IT!!! Så nu köööör jag igen, wooopwooop!!!! <3

Längtar tills nästa helg <3

Hörs imorgon ;)

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: