Johanna Elvira Kristina Gustafson

Lördag/söndag

Kategori: Allmänt

Igår motionerade jag 1h efter kanotleden, slapp regn och det var himla skönt väder :)
Sen var jag mest hemma och storstädade, tvättade och lite sånt :) På kvällen vart de soffmys med grönsaker och dipp :)

Idag har jag och mamma vart duktiga och tog oss en söndags promenad på 1.55 h :P Lagomt trött i benen! Efter det så ringde mormor och vi fick komma på kaffe och smörgås direkt efter, passade perfekt :) Nu har jag hängt lite mer tvätt och ska väl ta mig in i duschen när energin kommer tillbaka :P

Få se om vi ska till mamma och äta äääälg sen eller hur det blir. Skönt att bara vara hemma en söndag också.. Bra på TV då jue :)

Imorgon ska jag och prata lite sen måste jag tyvär se om jag kan få byta mina skor.. Jag har haft dem i några månader bara och upptäckte idag ett hål i dem :/ Men mamma talade om att de ska minsann hålla i minst ett år så jag ska väl ta med mina illaluktande skor och se om jag kan få ett par nya :P Hehe!

Hoppas ni inte är bakis och har söndags motionerat lite ;) <3

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: