Johanna Elvira Kristina Gustafson

Måndag

Kategori: Allmänt

Tycker måndagen vart ganska bra hitills :) Skulle ta bussen till sjukhuset och fick åka gratis för han slog in fel och tyckte jag såg så ung ut ;) Pratat med bästa Yvonne! Sen ner på stan och skulle byta mina spring skor. De första två tyckte inte att jag skulle få reklamera eftersom de var utnötta :P Men har bara haft dem sen i slutet av april :S De ska ju hålla i ett år. Men så kom han den söta som sålde dem till mig och tyckte att jag skulle få ett par nya likadana iallfall :D Weeeho, så nu har jag nya skor :D

När mamma slutat jobbet så ska vi och mormor ut och träna.. Mamma har pratat med Svante, har aldrig träffat Svante men hört MYCKET bra om honom. Mammas tränare kan vi kalla honom ;) Ialllafall så har mamma pratat med honom om mig och han ska tydligen fixa någonslags tränings schema åt mig! Hur snällt och gulligt som helst! Men vad jag har hört så kommer jag få det jobbigt nu haha.. Ojojoj..

Så nu blir det lunch och soffan tills träning :)


Puss på er

Kommentarer

  • Petra säger:

    Hahahaha snacka om att jag började garva när jag såg bilden.. SÅÅÅÅ mycket Johanna!!! :P

    2012-05-14 | 15:32:59
    Bloggadress: http://peetrah.blogg.se/
  • Pillerullan säger:

    Vad naturligt fin du är gumsi!!

    2012-05-14 | 21:34:47
  • Johanna säger:

    Pernilla taaaack gumman min!!!



    Petra hahaha ja den var ju klockrent jag ju :P hahaha

    2012-05-14 | 23:35:40

Kommentera inlägget här: