Johanna Elvira Kristina Gustafson

Min valborg och första maj

Kategori: Allmänt

Min Valborg var lugn, skön och trevlig :)

Spenderade mesta tiden med Jessika och Heylee! :) Spelade lite, åt lite och drack en massa kaffe ;)
På kvällen träffade jag Micke en vända och gav han stryk i kort ;) Höhö!

Idag vaknade jag utav att solen sken in, ganska okej sätt att vakna på :) Tog på mig träningskläderna och hade föreberett mig på en låååång promenad, och så vart det! 2 h gick jag!! Det längsta jag gått på hrm jag vet inte hur länge?

Men jag måste bara skriva om en sak.. Att jag är höjdrdädd det vet alla mina närmsta.. Sjukt höjdrädd.. Men jag har inte haft problem med broar tidigare som jag fått nu! Varje gång jag går till mamma och ska väga mig går jag över den där lilla skitbron under den stora bron vid dalahästan ( HAHA ) och iallfall så är det så vidirgigt att jag bara vill lägga mig ner och be någon hämta mig. IDAG tänkte jag inte mer än näsan räckte och gick bort till krylbobron och skulle gå över.. SMALT, bilar och räcken som du ser RAKT igenom ( i min värld INGET skydd alls ).. jag började gråta.. Hahaha på riktigt.. När jag sakta sakta tog mig fram på den där jävla vidriga bron så trodde jag på riktigt att jag skulle svimma.. Tror bilarna såg det på min bredbenta vingliga stil, så de saktade ner och väntade och körde BAKOM mig! HAHAHAHA! Gud... Hur fasen ska man göra för att bli av med detta jävla påhitt? För jag undviker dem ju inte precis heller som ni märker men jag har samma känsla ni vet som när man drömmer en mardröm och du vaknar utav att man faller, så man rycker till? Den känslan har jag när jag är där uppe..
Det måste sluta för det är verkligen hemskt..

När jag kom hem efter promenaden som jag tror vart hela 1.3 mil lång ( stört ) så var jag yr och har inte så mycket kraft kvar :P Så vi får se vad som sker mer idag. Solen skiner ju än och man vill bara uuuuut! <3

Ha en UNDERBAR dag alla bakismonster ;) <3 Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: