Johanna Elvira Kristina Gustafson

Onsdag

Kategori: Allmänt

Sov kasst på natten och bra på morgonen som vanligt :P

Gick ut och gick trots blåsor på fötterna så nu får jag väl ont senare :P Precis när jag gick förbi mormors hus på hemvägen så kom hon cyklandes från jobbet så vi gick in och drack kaffe i solen :) Hur skönt som heeelst!
Sen gick jag hem och gjorde situps, armhävningar, utfall och knäböj :P
Som sagt de får gärna börja synas mer nuuu taaack ;)

Ska väl in i duschen snart tror jag.. Om jag ska hem till mamma med Gustav liksom, men vill verkligen ut min vända och jogga också. Men kan ju inte gå runt och vara så här mysig tills dess heller haha :P Problem va? ;)
Men kanske låter mamma och Gurra ses själva...

Någon som vill med och småjogga lite? Brukar ta ca 50 min, först gå sen jogga :)

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: