Johanna Elvira Kristina Gustafson

Snart sova.. Suck..

Kategori: Allmänt

Att sova ska vara skönt och något man längtar efter, TYP :P
Jag får bara ångest.. Som nu, vill inte gå till sängen alls.. Jag drömmer så mycket nu för tiden att jag mår dåligt utav det. Bara hemska och väldigt verkliga drömmar... Mycket rädslor och det värsta som skulle kunna hända.. Så vaknar en gång per natt utav att jag antingen inte får luft eller att jag gråter.. Det suger och jag fattar inte varför :S har inte drömt mardrömmar så här ofta sen jag var barn typ..

Inatt drömde jag att pappa kom och berättade att mamma dött t.ex.. Och jag bara skreeeek och vaknade utav att jag kasteade mig själv i väggen och inte fick luft :P Trevligt värre är det.. Så jag vill inte sova och när det är såna skithemskajävlacppuckade drömmar så vill man inte sova ensam heller.. Jag som älskar att sova ensam.. usch, hoppas dessa drömmar försvinner snart, orkar inte med att alla jag älskar ska dö om nätterna :P Haha jag är fan cp jag..

Nä men godnatt då och håll en tumme för att jag drömmer om rosa fluffiga moln eller den där kroppen jag kommer få kanske? ;) Mmmhmm!

Puss

Kommentarer

  • Karin säger:

    Jag drömde i natt att vi blev rånade på butiken och att jag blev skjuten i magen och i axeln.. Ingela sa åt mig att jag skulle vara hemma men jag gick och jobbade endå fast jag hade ont och inte kunde lyfta. Hade inte råd att vara hemma tyckte jag nog. Hoppas du sov bra i natt! :) puss

    2012-05-02 | 06:55:27
    Bloggadress: http://karinmyhr.blogg.se/
  • Johanna säger:

    Haha visst är det mysigt att sova ibland? ;) haha!! Nja jag drömde att de var någon jävel som förföljde mig.. Men ingen dog iallfall, för jag hann vakna innan ;)

    2012-05-02 | 16:42:37

Kommentera inlägget här: