Johanna Elvira Kristina Gustafson

Soliga Måndag :)

Kategori: Allmänt

Har märkts att sommaren är på väg i min lägenhet i natt haha.. VÄRMEN kommer :P varmt varmt! Vaknade och gav mig tuuusan på att nu skulle jag minsann ut och gå! Det funkade väl men benhinnorna mår inte bra än alltså. SUCK!
Men fick prova mitt vätskebälte iallfall ;) Haha skiitbra ju!!

Det är så fint nu nere vid kanotleden och jäääklarns vad det forsar!!

Sen såg jag att klockan var så pass att mormor kommit hem från jobbet så jag smet in på lite kaffe och sooolning ;) haha visar min fläskmage men vad gör de dååå? ;) Den är ju ändå  snart borta så :D MOAhAHA!

Nu har jag kört lite övningar och väntar på ett beslut från pappas sida om vi kan åka och hämta en motionscykel som jag ska få låna utav bästa Karro :D Så kan mina benhinnor få MUPPA sig hur mycket de vill!!

Pussss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: