Johanna Elvira Kristina Gustafson

Tisdag!

Kategori: Allmänt

Har sovit sååå skönt i natt. Nybäddat brukar göra susen! Får man ha nybäddat varje dag?

Var ner på ett möte på¨arbetsförmedlingen som inte gav mig ett skvatt, men men.
Sen knallade jag hem till Petra och drack kaffe med henne och Viktor! :) Rasmus sov, typ inte.. haha!
Så har fått gosat och busat med Rasmus också! Joooooohaaannnaaaa har det låtit hela eftermiddagen! Hahaha han är så go och rolig den där ungen!!

Arga leken ;)

Bus i lekparken hann vi med också! :)

Petra och jag råkade köpa thai mat också, inte nååå gott alls loooovar!! ;)
Sen skjutsade fröken hem mig så jag bytte om lite snabbt och begav mig till spåret och fick gå av mig lite ;) Helt trött och inte alls motiverad men nu har jag gjort det. Kommer bli lite cyklande också kan jag lova, inte nyttigt med thai mat inte...

SLUT och trött hoppar jag på cykeln och cyklar iväg ( NOT ) står ju still hehe.. Kul.. kul..

Vad ska jag göra imorgon?!

Puss

 

Kommentarer

  • Petra säger:

    Hahahaha kommer leva länge på dagens SKRATT!!



    "ni ser, han tröttnar när jag inte säger åt honom..." BANG BANG BANG BANG!!!!



    2012-05-29 | 22:55:17
    Bloggadress: http://peetrah.blogg.se/
  • Johanna säger:

    hahahaha sååååå klockrent!! - nej men står han kvar där nu eller? nä han tröttnar om han ser att mamma inte skrattar åt honom! 5 sek senare... BANG BANG BANG!!! HAHAHAHA!!!!!

    2012-05-29 | 22:58:15
  • Petra säger:

    Viktor garvar åt det än idag hahahahaha...

    Mamman med pli på ungen ;)

    2012-05-30 | 14:23:42
    Bloggadress: http://peetrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här: