Johanna Elvira Kristina Gustafson

Torsdag

Kategori: Allmänt

Idag så gick jag och mormor en lång promenad, tog 1,5 h :) Duktiga såå ;) haha! Sen efter kaffedrickande gick jag hem och duschade innan Sara kom och hämtade upp mig för lite girls time på stan :) Hittade en del.. Sen skulle vi dricka kaffe och vem är världens klantarsle som häller hett kaffe på fingret då så det svider som satan? Jo jag så klart.


Nu ligger jag hemma i soffan och är inte ett dugg sugen på någon mer promenad, vilket väder.. Men imorgon är det ju vägning igen, herregud så fort veckorna går just nu :P

Sov iallfall underbart inatt och hoppas på en till sån bra natt :)
Käk snart sen blir de nog soffan istället för kanotleden :P

See ya! Puss

Kommentarer

  • Petra säger:

    You GO girl!!!! :D Jag är så sjuuuuukt stolt över dig!! Du är grym sis!! <3

    2012-05-11 | 05:28:37
    Bloggadress: http://peetrah.blogg.se/
  • Johanna säger:

    woooho :D taaaaaaaaaaack!!! :D <3

    2012-05-11 | 12:42:16

Kommentera inlägget här: