Johanna Elvira Kristina Gustafson

Torsdag

Kategori: Allmänt

Igår så fick jag hoppa i kläderna snabbt när jag vaknat för det stod en lastbil och väntade på mig utanför ;) Karrooooooo!!!! Peder var hemmafru och hade fixat korv med bröd tills vi kom hem till Buska! Gulle han!

Dagen vart ju dock inte riktigt som vi tänkt oss när stackars Malte ramlar och slår upp ett jack i pannan! :( Så in i bilen snabbt och åka till akuten!! Peder tittar på mig efter en stund i bilen ( Karro sitter bak med en blödandes Malte ) så säger han - Du och jag är inte tillsammans bara för du sitter fram, jag är tillsammans med henne och pekar på Karro.. hahahahaha!!!! Du är så jävla störd Peder!!!
När vi kommer fram följer vi såklart med in til undersökningsrummet. Och jag LOVAR att Malte är den coolaste tuffaste killen i världen. INTE EN ENDASTE TÅR under tiden som de undersöker honom!!

Sen sitta och vänta en stund innan de kallar in Karro med Malte, jag och Peder tyckte att vi kunde sitta kvar. Och hör och häpna.. Under den tiden kommer jag på att jag nog gillar den där tokfan ;) Han kan ju vara den bästa någonsin för min Karro! Men säg de inte till han, för jag tycker om att tjaffsa med gammelgubben ;)

Efter ca 40 min så hör vi Karros stämma - Peeeder! haha då har de inte ens fått träffa någon än, men Malte han är precis som vanligt och härjar på. Så vi får följa med in på rummet och underhålla dem lite. ;) När doktorn kom och började pilla och tejpa Malte, tror ni han blir ledsen eller inte vill då? NÄÄÄÄ han är ännu en gång typ världens coolaste bästaste unge!! JAG skulle vart mer rädd än Malte var kan jag lova. Så Malte är numera min IDOL :) <3

Min idol med världens plåster i pannan och min keps ;)

Seeeen vart de pizza och sallad :) Ner till vattnet, jaga tupp, gosa med världens finaste Doris och tillslut Hockey. Sen skjutsade Karro hem mig till skogsbo innan hon åkte hem och fjantade sig ännu mer med Peder.. OMG vad ni är kära och fjantiga.. LItE avundsjuk okej.

Men iallafall så vill jag säga att jag tysser om er mega mycket, som Malte skulle ha sagt. Ni är helt störda och underbara :) Aaaaallihopa, och appropå det så fick jag mysa med My fleraaaa gånger under dagen. Helt stört söt tjej de där ;)

Nuuuu vart nni förvånade vavavava?? Jag är inte lika dum som jag verkar Peder ;) hahaha!!!

Puss hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: