Johanna Elvira Kristina Gustafson

Torsdag!

Kategori: Allmänt

Onsdagen spenderade jag med att sticka lite och bara vara :) Sen kom Viktor och hämtade upp mig så tog vi oss en rask promenad.

Idag har jag träffat Petra igen :) Busat med Rasmus och tittat på Hitta Nemo, guud vad kul den filmen är :P Men vi kikade aldrig klart utan vi åkte ut på fika hos Gunilla :) Skönt att få prata av sig lite med Petra, hon är bäst på att lyssna iallfall :) Klok med ;) haha!

Gick hem från Axelsbo så min motion var klar för dagen, men nu sitter jag här och har tråkigt och funderar på en till promenad haha.. :P Meeen de orkar jag nog inte faktisk, bättre att laga till lite mat och slå ner arslet i soffan :D

Imorgon är det fredag, men fick reda på att mamma inte skulle vara på jobbet imorgon så vägning dröjer :( trööök!!!

Hoppas helgen blir toppen! <3

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: