Johanna Elvira Kristina Gustafson

Före och Efter

Kategori: Allmänt

Eller så långt jag hunnit nu.. Det här inlägget är väldigt jobbigt att publicera.. Dels för att jag får en klump i halsen och tårar i ögonen när jag ser före bilden och dels eftersom jag har en lång väg kvar.. Det låter konstigt när jag säger det här, men jag visste inte att jag var så stor. Jag var inte medveten. Den här resan är det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv men samtidigt så stärkande och så givande, uppenbarligen.. Lång väg kvar men jag glömmer hur långt jag redan kommit.. Svårt att inse när jag själv inte fattar att det är jag på Före bilden.. Jag hatar att visa dessa bilder, jag skäms så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Men jag känner att jag behöver det ändå.. Så alla nu som funderar om ni kan, NI KAN!!!! Kan jag kan Du.
 
 
Så styrke kramar till alla som kämpar med vikten!! Jag visar det för Er. Jag vet hur jobbigt det är och jag kämpar dagligen!
 
Puss <3

Kommentarer

  • v säger:

    woooooooooow

    2012-11-14 | 18:57:11
  • mimmi säger:

    WAOW!! Du är grym Johanna!! Så duktig! Du inspererar verkligen mig! // Mimmi

    Svar: Åh hjärtat, Tack!!!
    Johanna Gustafson

    2012-11-14 | 19:00:16
  • linnea säger:

    OH MYYYY!! Va du är duktig Johanna! Inspirerad till tusen! De går ju!!! nu fick jag ännu ett hopp=)

    Svar: Men TACK!!!!! <3
    Johanna Gustafson

    2012-11-14 | 19:11:33
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/reelee
  • Charlotte säger:

    Vad grym du är . Så fin:) Grattis till dig som har kommit så långt<3

    Svar: Tack så hemskt hemskt mycket!! <3
    Johanna Gustafson

    2012-11-14 | 19:20:54
    Bloggadress: http://charlottelilja.blogg.se
  • Jimmy stenberg säger:

    Men fantastiskt bra gjort tjejen! Vilken prestation!

    Svar: TACK Jimmy! En bra bit kvar men jag ska nog klara det med :)
    Johanna Gustafson

    2012-11-14 | 19:29:39
  • sanna säger:

    wow tjejen. vad duktig du är och vad modig du är som vågar lägga upp något du själv inte trivs med, men vilken fantastisk resa du har gjort. du ska vara grymt nöjd med dig själv. väldigt fin blogg har du också. själv så kämpar jag med vikten, så detta var ren inspiration. tusen kramar.

    Svar: Jag blir så glad att läsa det du skriver.. Jag kan lova att om du vill så klarar du det!! KRAMAR!!
    Johanna Gustafson

    2012-11-14 | 21:39:48
    Bloggadress: http://sannaengstrom.bloggagratis.se
  • tompa säger:

    Du är såå grym bruden! :D

    Svar: Tack du ;)
    Johanna Gustafson

    2013-01-15 | 22:15:07

Kommentera inlägget här: