Johanna Elvira Kristina Gustafson

hejåhå

Kategori: Allmänt

Håller i om nu funderar kring det ;) haha! Ska försöka ta mod och väga mig nu i slutet utav veckan.. ;)
 
Tänker inte göra som flertalet andra och skriva ut ALLT jag tänker och tycker.. Blir så HIMLA trött på folk och fä ibland, måste man kasta skit på internet? Man up och ta det med personen du är så arg på att du inte kan knipa igen. Det gör då jag iallfaaaaal såååå deeee såååå ;) haha!
 
Så idag har det vart fars dag och den spenderades så klart med pappa ;) IKEA och sen lagade vi mat åt vår far! Ingen träning idag men imorgon är det måndag igen och nuuu ska jag köra gärnet fram till fredag :) Är det någon som vill följa med eller liknande så hör jätte gärna av er, för att träna alltså :P
 
Undrar om Karro vill ha tillbaka sin tränings cykel annars kanske jag måste köpa den snart haha :P Snacka om att den har hjälpt mig, kommer vara evigt tacksam :) LOVE U!! <3
 
Vi hörs i veckan! PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: