Johanna Elvira Kristina Gustafson

Första snön :)

Kategori: Allmänt

Idag kom första snön och jag blir alltid på sånt mys humör då :D Vill ta fram alla julsakerna på en gång och dricka glögg med julmusik i bakgrunden ;)
 
Vart ju ingen springtur idag kan jag lova.. Det har ju vräkt ner hela dagen så ville inte ut och slita i snöstorm :P Men jag cyklade 2 mil istället så jag får väl vara lite nöjd ändå. 500 kcal på ca 45 min.. Helt okej!
Sen har jag lagat mat så jag kan ta med matlådor till sthlm imorgon.
 
Efter det så gick jag hem till Viktor och lagade mat åt honom också. En god syster helt enkelt ;) haha, om jag får säga det själv haha!
 
Nu har jag börjat packa väskan för imorgon bitti åker jag igen! En dag på salongen och på onsdag så blir det äntligen makeup kursen! :)
 
Hoppas tåget kommer som det ska imorgon iallfall.. Ska nog ta och börja sticka något ikväll, så kan jag har att göra på tåget! :)
 
Hoppas alla mår bra!
Puss

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du är så vacker :)

    Svar: Men tack ;P
    Johanna Gustafson

    2012-10-30 | 17:15:36

Kommentera inlägget här: