Johanna Elvira Kristina Gustafson

Hej igen :)

Kategori: Allmänt

Hej alla!
På söndag smäller det igen och vi ska då springa Hässelbyloppet. Hoppas at jag orkar springa hela men som ni vet hatar mina benhinnor mig ;) 
 
Träningen går så klart bäst när jag är hemma och inte i Sthlm men men :) Har inte vägt mig på länge eftersom jag känner på mig att jag inte gått ner något, och tänker hålla lite mer på det faktiskt. Men ni lär nog höra från mig när jag väl gjort det ;)
 
Imorgon så åker jag till sthlm igen för två dagars jobb och sen åker jag hem till Evelina, Themla och Hampus :) Och sen på söndag kommer mamma, mormor och Lennarth ner då!
 
Står som sagt still i vikt men mitt jävlarinamma finns kvar, lovar ;) Kämpar på och kommer aldrig sluta, det tar lite längre tid nu bara att tappa kilona. Men ge upp, det kommer jag aldrig göra. Det här är MIN kamp. Och jag kommer vinna haha ;)
 
När jag gått ner till -25 kg, så lovar jag att visa lite hemska bilder ;)
 
Puss på er.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: