Johanna Elvira Kristina Gustafson

Skön tisdag

Kategori: Allmänt

Vart en promenad med mormor och sen fastnade vi hemma vid hennes köksbord hela dagen :P Åt god mat, drack kaffe, spelade wordfeud och pratade :)
Sen tog jag mig en till promenad/springtur när jag ändå var ombytt :P Ont i benhinnnorna, japp.. Skyll mig själv? Javisst.. Cykla lite? Tror de blir så ja ;) Haha.. Då tar det inte på benhinnorna iallfall och jag har sån energi idag så bara att passa på.. Bra sätt att tvinga undan jobbiga tankar på också.
 
Det blir ingen makeup kurs imorgon, hon som har kursen är hemma med sjuk barn :( Så vi har bokat in ett nytt datum, lite typiskt det då som jag längtat ;) Men men, slipper gå upp sjukligt tidigt imorgon iallfall.
 
Nu ska jag hänga tvätt, cykla en liten vända, äta kyckling och keso sallad sen till sist packa innan sängen kallar.
Puss hej
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: