Johanna Elvira Kristina Gustafson

Janii..

Kategori: Allmänt

Som ni märrker så är jag inte så duktig att uppdatera här, och orkar faktiskt inte skriva så mycket längre. Kommer nog skriva när det händer något speciellt eller liknande. Med träniing och vikten så klart mest :)
Trött på att läsa andras bloggar också.. :P Men ni kan ju liksom alltid följa mig på instagram istället om ni vill det :) Johgus88
 
Men träningen har gått bra, eller inte överdrivet bra men helt okej under omständigheterna. Mycket som händer nu  vill jg säga. :) Är i sthlm ganska mycket men försöker att vara duktig och träna där med :P
 
Ikväll försökte jag ge mig  ut på en springtur, ska ju springa hässelby om 2 veckor.. Men fy vad dåligt det gick, 3 km sen fick jag lov att börja gå. Onda knän och onda benhinnor och trött psyke.. SUCK OCH BLÄ!! Det blir inte lättare.. Och inte går jag ner nå fort i vikt heller, kämpar på men det går TUNGT. Sen är jag trött på människor som ska lägga sig i på fel sätt, herregud jag har lyckats gå ner 21 kg genom att äta sunt och motionera så uppenbarligen kan jag det jag gör? Eller..? Och somliga börjar redan säga att jag inte behöver gå ner mer eller att det inte är hälsosamt för mig, öhm JO?! Jag pratade med Evelina om allt det som folk tycker och tänker runt om en.. Och hon sa det jag tänkte.
 
Tur jag har alla mina goda älskade vänner som kommer finnas oavsett om jag börjar må bra och blir lite snyggare ;) Ja, klart jag kommer förändras men inte till något negativt. Jag kommer att må bra. :) Tråkigt va? ;)
 
Sådär ja, nu är jag lite mindre bitter och sådär ;) Haha.. Jag avskyr att skriva en massa kryptiska meddelanden på min blogg, men jag hoppas de inte var allt för klurigt? :)
 
Nu ska jag försöka sova, imorgon åker jag och Viktor till morfar i Ludvika! <3 Bäst att ta hand om tiden..
 
På onsdag blir det makeup kurs med bästa Yvonne, sooooom jag längtar! Jag trivs sååå bra på AnnaKliniken även om det är massor att ta in och lära. Men jag har ju den bästa läraren av dem alla ;)
 
 
PUSS alla fina underbara ;) och ni andra kan få en klapp på huvudet ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: