Johanna Elvira Kristina Gustafson

Måndag och hårdkörar vecka :)

Kategori: Allmänt

Hmm skrev nyss ett lååångt inlägg och lyckades med att radera det, glad tjej.. Haaha..
 
Iallafall, helgen som var så kom kusin och moster på besök, och jag har verkligen världens gulligaste lilla kusse :)

Sen var jag och Jessika  ut en vända på lördagen, trevligt.
 
Fredagen spenderades med pappa och tiden bara flög iväg så det vart liksom inte av med någon vägning. Men jag har märkt att det är roligare att vänta lite längre och se större resultat på vågen, men jag väger mig nog på onsdag för då ska jag ändå till sjukhuset.
 
Nu har jag ringt och bokat tid på VC för min hemska elaka mage, gårdagen bestod endast utav smärta och sängliggandes var jag. FY!
 
Idag har jag och Viktor gått en liten promenad och sen började gympan idag så det vart två pass idag. Det märks att man har mer ork den här terminen men jag är  verkligen lika vig som ett kylskåd. Kusin Elin, Lär mig var lika vig som duuu ;)
 
 
Nu ska jag skriva ett till inlägg och avslöja en saaaak som kommer ske snart.. Jag är såååååå glad för det här och ser verkligen fram emot det nå så ooootroligt!!! Hörs snart ;) Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: