Johanna Elvira Kristina Gustafson

NUUU NIIIII!!!!

Kategori: Allmänt

Så här är det. Jag råkar ha en helt fantastisk morbror som råkar ha en helt fantastisk flickvän ;) Yvonne. Yvonne äger Anna kliniken i sthlm och jobbar som hudterapeut och har så gjort sen 1998. Och den här fantastiska Yvonne har sett till att jag kommer få börja jobba som hennes medarbetare!! :D :D :D
 
Är fortfarande sjukskriven på 75% än så länge så det är på de andra 25% som jag kommer bo och jobba i sthlm. Jag är så glad för det här så ni kan inte troooo ;)
 
Kolla här :)
Där är länken till Anna Klinikens hemsida.. Att se sitt eget namn där gjorde min kväll sagolik och jag vart faktiskt tårögd ;)
 
JAG ÄR SÅ GLAAAAAAAAD!!!!!!
Jag kommer bland annat jobba med make-up, manikyr/pedikyr, frans och bryn färgning.. Det är som en dröm typ ;)
 
TACK Yvonne för den här chansen!! tacktacktack!!! ;) <3
 
Puss och hej ;)

Nya fantastiska behandlingar från CARITA & PRIORI, ny spännande make-up från bareMinerals- READY och inte minst, ett nytt ansikte här på salongen!

Johanna Gustafson som bl a kommer utföra make-up, spa manikyr/pedikyr & frans/brynfärg till förmånliga priser.

Nya fantastiska behandlingar från CARITA & PRIORI, ny spännande make-up från bareMinerals- READY och inte minst, ett nytt ansikte här på salongen!

Johanna Gustafson som bl a kommer utföra make-up, spa manikyr/pedikyr & frans/brynfärg till förmånliga priser.

 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Åh Gud vad kul att det blev av!! Heja heja!! :D

    Svar: :D
    Johanna Gustafson

    2012-09-10 | 22:19:23
  • Karin säger:

    Konstigt att det blev anonymt när jag skrev mitt namn, aja det var jag som skrev i alla fall. Grattis igen gumman :D kram Karin

    2012-09-11 | 07:59:10

Kommentera inlägget här: