Johanna Elvira Kristina Gustafson

Onsdag

Kategori: Allmänt

Idag så fick jag samtalet som helt avgjorde att jag kommer att åka till sthlm 2 dagar i veckan, underbart!!
Jag längtar och hoppas att det kommer få mig på fötter igen. :)
 
Fikat med mormor och sen motionerat.
Förutom det så har jag en tung dag.. Förmodligen har det att göra med att jag hade 5h magsmärta i går kväll, så har inte sovit så bra. Då brukar jag bli hängig.. Sömnen är allt för mig.. Idag är en sån dag när allt känns tråkigt och jag bara önskar att någon kunde lyfta bort mig från allt tråkigt jag känner.. Typ..
 
Har mycket att se fram emot och mycket att vara glad för, men ibland är det svårt.
Dessutom när jag blir så här så får jag ännu svårare att somna, trots att jag är jätte trött och längtar till en ny dag.
 
Men jag lovar att vara muntrare en annan dag ;)
 
Puss
 

Kommentarer

  • Karin säger:

    Usch ja, hade en sådan dag i går - trött och kännde mig allmänt deppig... Men i dag har det varit en toppendag, hoppas din morgondag blir sådan :) puss puss gumman <3

    Svar: Tack gumman!
    Johanna Gustafson

    2012-09-12 | 22:40:16

Kommentera inlägget här: