Johanna Elvira Kristina Gustafson

Tisdag

Kategori: Allmänt

Hejhej hallåå!
Dagen har vart bra, bortsett från min elaka mage. Jag och Karin tog milen en vända och sen åt vi lite mat och fikade på stan :)
 
Träffade den mörhyade Sofia en snabbis också och fik bjuda henne på lite kaffe :) Saknat henne!
 
Var in och köpte mig en pocket bok också så jag har något mer att läsa nu när jag väl är inne i en sån period ;) Men tog en pause nu och körde lite övningar och slog sen på datorn så jag kunde uppdatera lite :)
 
Knäna är inte alls onda längre så har kunnat gå både idag och igår. :) Nu är jag även anmäld till hässelby loppet som går av stapeln om bara en månad.. Tänkte sikta på en lite bättre tid nu då när jag vet att det går att pina sig igenom en mil, joggandes. Så håll några tummar för att knän och benhinnor håller sig i styr, jag ska själv försöka ta det lite lugnt och underlätta för dem ;)
 
Och appropå böcker, jag skulle vilja ha boken "Heja Heja", utav Martina Haag. Handlar om att lära sig springa helt enkelt, att orka med osv.. Men den var lite dyr.. Så om någon utav er äger den och skulle vilja låna ut den till en snabbläsande så hojta till vettja. ;)
 
Iallafall så lär jag nog ta och ringa vårdcentralen om min svidande mage. Täääänk att det aldrig får vara bra :P
Ska väga mig i slutet av veckan så håll utkik för glädje eller tårar ;) Haha!
 
 
Ha en fin fortsatt kväll. Puss
 
 

Kommentarer

  • Pilla säger:

    Martina Haag var in här och handlade av mej förra veckan =) men tänkte att om du läser deckare så har jag massor av böcker om du vill låna.... säg bara till så kommer jag =)

    Svar: oh, du skulle bett om en bok ;) Haha!
    Johanna Gustafson

    2012-09-05 | 13:11:47

Kommentera inlägget här: