Johanna Elvira Kristina Gustafson

Tjejmilen

Kategori: Allmänt

JAG GJORDE DET!! ;D Haha helt sjukt.. Jag sprang hela milen utan att stanna en endaste gång för att gå eller dricka.. Jag är så nöjd så ni kan inte ana :P Tiden, ja den var väl inte den bästa, 1h och 10min. men äääääändå!!
 
Underbar dag med familjen!! Det var som sagt mamma, mormor, jag, yvonne och moster som sprang!
 
Allt jag tränat inför och kämpat så hårt inför.. Det var underbart och det jobbigaste jag gjort ;) Allt gick på ren vilja och djävulskap kan jag meddela haha.. Många peppande ord som ekade i huvudet under den milen TACK alla fina!!!
 
Väl i mål så var jag helt överlycklig, det regnade och var hur leeeerigt som helst men vad gjorde det??!
Mamma lyckades dessutom slå sitt rekord och tog milen under timmen, så lyckliga var vi!
Sen åkte vi hem till magnus och yvonne och fixade till oss. Skålade med rosé och bara njöt. Sen gick vi ut och käkade middag och tog en drink. Men kan meddela att vi somnade ovaggat sen när vi väl kom hem ;)
 
Inte fick jag ont i några benhinnor och det är jag mycket glad för. Men sen att jag har så ont i knäna att jag går som om att jag vore stelopererad, det låtsas vi inte om ;) Förhoppningsvis är det bara träningsvärk i knäna (!?)..
 
Iallafall så har vi redan bestämt oss för nästa mil, nästa månad.. Herregud haha.. Hässelby loppet tror jag att det heter.. Vi får se hur knäna mår men annars kör jag nog på ;) haha!
 
En fin doggybag fick vi också :)
Så, nöjd, lycklig och i smärta så lägger jag mig nu i soffan ;) Sjukt bra helg!
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: