Johanna Elvira Kristina Gustafson

Torsdag!

Kategori: Allmänt

Cyklade till Willys och handlade lite så jag kunde fylla på kylskåpet. Har vart så sjukt sugen på blomkål så nu finns det inhandlat ;) Men jag vet inte riktigt huuur jag ska äta den, men förmodligen i någon wok :D Muuums!!
 
Efter det så gick jag och mormor ut på en promenad i det blåsiga/soliga vädret. Sen hem och då satte jag minsann igång, vet inte vart den energin kom ifrån men jag har städat, dammsugit, plockat, dammat, sorterat osv.. :) Så nu är det fräääscht här hemma haha.. ;D
 
Sen lagade jag till en taco sallad som jag kunde värma på efter träningen, heeeelt underbart att bara hoppa in i duschen sen sätta sig i handduk och bara äta direkt när man är helt slut. :)

Det var sjukt jobbigt idag och jag är fortfarande lika ovig.. Attans.. Suck.. Stånk.. Hoppas jag är mer vig nästa gång ;) haha.. Men flåset känns okej trots att det finns myyyycket rum för förbättring :P
 
 
Jahapp.. Ska man behöva vara nervös inför hässelbyloppet nu också, herregud varför utsätter man sig för sån smärta? Sjukt dumt.. :P Men men.. Får väl PINA mig igenom det här loppet också då, vet dock inte om jag har lika stark vilja den här gången.. haha.. Vi får seeee. :)
 
Mh, mätt och belåten.. Imorgon får det bli milen, japp.. Någon som vill följa med? :) Promenera alltså.
 
 

 
Vi hörs! Puss

Kommentarer

  • angelika säger:

    Gud va du gått ner i vikt alltså . Så grymt!

    Svar: Men taack :)
    Johanna Gustafson

    2012-09-15 | 13:24:58

Kommentera inlägget här: